پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به علت کمبود استخرهای شنا و نبود امکانات و نیروهای نجات غریق در سواحل رودخانه ها و دریا و کانال های آبیاری و شدت گرمای 50 درجه جوانان برای خنک کردن خود بناچار برای شنا به ...
کد خبر: ۱۱۸۸۴
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴

فکرشهر: یک جوان 20 ساله دشتستانی عصر روز پنجشنبه هنگام شنا در کانال انتقال آب نخلستان های بخش آبپخش شهرستان دشتستان استان بوشهر غرق شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمید کشفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان گفت: جسد بی جان این جوان پس از شش ساعت جست و جو توسط نیروهای امدادی هلال احمر و محلی از آب بیرون کشیده شد.

\n\n

با وجود هشدارهای مکرر مسوولان مبنی بر شنا نکردن و نصب علائم هشدار دهنده در کنار برخی رودخانه ها و کانال های آبیاری شهرستان دشتستان اما هر ساله بویژه در فصل گرما تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست می دهند.

\n\n

براساس آمار موجود از آغاز سال جاری تاکنون 9 نفر بر اثر غرق شدن در رودخانه ها وکانال های آبیاری استان بوشهر جان خود را از دست داده اند که بیشتر این حوادث در شهرستان دشتستان رخ است.

\n\n

به علت کمبود استخرهای شنا و نبود امکانات و نیروهای نجات غریق در سواحل رودخانه ها و دریا و کانال های آبیاری و شدت گرمای 50 درجه جوانان برای خنک کردن خود بناچار برای شنا به رودخانه ها و کانال های آبیاری نخیلات روی می آورند. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر