پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس دبیرخانه سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
کد خبر: ۱۱۸۸۶۲
شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خیرین حوزه سلامت از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حوزه سلامت این استان کمک کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عیسی صفوی روز شنبه در باره کمک خیران سلامت در استان بوشهر به رسانه ها اعلام کرد: مهم‌ترین موارد عملیاتی شده با این مبلغ اعتباری شامل تامین زمین احداث خانه بهداشت در روستاهای حاجی‌آباد و کنارترشان شهرستان دیر، سربست شهرستان گناوه و خرید تجهیزات آزمایشگاهی در عسلویه، تجهیزات رخت‌شوی‌خانه بیمارستان گناوه و اهدای ۳۲۰ متر زمین در شهرستان جم است.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حال عقد ۱۲ تفاهم نامه با خیران سلامت است که مهم‌ترین آنها شامل احداث آزمایشگاه مرکزی برازجان، زایشگاه تنگ ارم، اورژانس قلعه سفید در دشتستان و احداث اورژانس ۱۱۵ شهری گناوه، یکهزار متر زمین خانه بهداشت در گناوه، احداث خانه بهداشت سرمک در دشتی، احداث خانه مشارکتی بهداشت، اهدا ۲۸۰ متر زمین در تنگستان و خانه بهداشت حاجی‌آباد جم است.

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پنج نفر از خیران حوزه سلامت این استان از وزیر بهداشت و درمان لوح تقدیر دریافت کرده اند.

صفوی افزود: فرایند ورود خیر به حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی به‌گونه‌ای است که ریاست دانشگاه و خیر امضاء تفاهم‌نامه نهایی را انجام می‌دهند و این بدین معناست که سیاست دانشگاه در ارتباط با خیران در سطح عالی مدیریت صورت می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر