پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تنها مشتری خرید امتیاز تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: از خرید امتیاز این تیم منصرف نشده ام اما هیات مدیره این باشگاه تا پایان هفته آینده باید تکلیف را روشن کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی وزیری که یکی از سهامداران باشگاه فوتبال ایرانجوان بوشهر است روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به شرایط خاصی که لیگ دسته یک فوتبال کشور دارد، آماده سازی تیم ها در یک بازه زمانی مناسب از ملاک های اصلی موفقیت دراین لیگ به شمار می رود.
کد خبر: ۱۱۹۵۴
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: تنها مشتری خرید امتیاز تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: از خرید امتیاز این تیم منصرف نشده ام اما هیات مدیره این باشگاه تا پایان هفته آینده باید تکلیف را روشن کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی وزیری که یکی از سهامداران باشگاه فوتبال ایرانجوان بوشهر است روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به شرایط خاصی که لیگ دسته یک فوتبال کشور دارد، آماده سازی تیم ها در یک بازه زمانی مناسب از ملاک های اصلی موفقیت دراین لیگ به شمار می رود.

\n\n

وی اضافه کرد: براین اساس اگر سهامداران باشگاه ایرانجوان بوشهر تا پایان هفته آینده تکلیف انتقال امتیاز این باشگاه را مشخص نکنند به دلیل محدود شدن زمان آماده سازی تیم برای حضور در لیگ دسته یک، انصراف خود را از خرید باشگاه ایرانجوان اعلام خواهم کرد.

\n\n

وزیری ادامه داد: سهامداران باشگاه ایرانجوان بوشهر تفاهم نامه اولیه را در دفتر اسناد رسمی امضا کرده اند ولی نهایی شدن این امر مستلزم حضور آنها در اداره ثبت شرکت ها و امضای اسناد انتقال امتیاز باشگاه است.

\n\n

وی بیان کرد: یکی از مزیت های اصلی انتقال امتیاز باشگاه ایرانجوان ایجاد یک مدیریت واحد است که زمینه موفقیت این تیم را فراهم می کند.

\n\n

وزیری گفت: در صورت در اختیار گرفتن امتیاز ایرانجوان و ایجاد یک مدیریت واحد این آمادگی را دارم تا بخشی از سهام باشگاه را به پیشکسوتان و هواداران تیم فوتبال مردمی و محبوب ایرانجوان بوشهر واگذار کنم.

\n\n

تیم ایرانجوان بوشهر درفصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور تا چند هفته مانده به پایان بازی ها از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار بود ولی به دلیل مشکلاتی مالی و حواشی ایجاد شده موفق به ادامه سیر صعودی خود نشد و به سختی توانست سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کند. 

\n\n

تلاش برای اطلاع رسانی و انعکاس نظر مسوولان باشگاه ایرانجوان بوشهر به دلیل خودداری رییس هیات مدیره این تیم از مصاحبه بی نتیجه ماند. 

\n\n

در روزهای اخیر برخی رسانه ها از انصراف تنها متقاضی امتیاز تیم ایرنجوان از خرید این تیم خبرداده بودند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر