پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر از نجات جان کودک چهارساله خارگی با اعزام بالگرد اورژانس خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالرحیم دادجو ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه‌اندازی اورژانس هوایی بوشهر نقش بسیار مهمی در امدادرسانی سریع به مردم در نقاط مختلف استان داشته است و ماموریت‌های مهمی را اجرا می‌کند.\n\nوی اضافه کرد: اسفندماه سال گذشته اولین پرواز بالگرد اورژانس امداد بوشهر انجام شد و تا به امروز امدادرسانی به سه نفر با استفاده از این بالگرد صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۹۹۵
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۱

فکرشهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر از نجات جان کودک چهارساله خارگی با اعزام بالگرد اورژانس خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرحیم دادجو ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه‌اندازی اورژانس هوایی بوشهر نقش بسیار مهمی در امدادرسانی سریع به مردم در نقاط مختلف استان داشته است و ماموریت‌های مهمی را اجرا می‌کند.

\n\n

وی اضافه کرد: اسفندماه سال گذشته اولین پرواز بالگرد اورژانس امداد بوشهر انجام شد و تا به امروز امدادرسانی به سه نفر با استفاده از این بالگرد صورت گرفته است.

\n\n

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر ادامه داد: نقل و انتقال سریع بیماران و دسترسی آنان به بیمارستان سطح اول استان از مهمترین مزایای راه‌اندازی اورژانس هوایی است.

\n\n

دادجو در ادامه از نجات جان کودک چهارساله خارگی با اعزام بالگرد اورژانس خبر داد و اضافه کرد: با اعلام مسئولان بیمارستان خلیج فارس خارگ مبنی بر نیاز یک کودک به بالگرد، بلافاصله عملیات امداد و نجات آغاز شد.

\n\n

وی افزود: این کودک امروز با نوشیدن شربت ترامادول دچار افت سطح هوشیاری شده بود که نیاز بود تا هر چه سریع‌تر به بخش مراقبت‌های ویژه اطفال منتقل شود و تحت درمان قرار بگیرد.

\n\n

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر بلافاصله به منطقه اعزام شد و از جزیره خارگ به بیمارستان شهدای خلیج فارس منتقل شد.

\n\n

وی همچنین به تشریح امدادرسانی به مصدومین واژگونی بیل مکانیکی در عسلویه اشاره کرد و افزود: در این عملیات که ۱۲ ساعت طول کشید، نیروهای امدادی اورژانس جاده‌ای بیدخون دو نفر از مصدومان را نجات دادند.

\n\n

دادجو با بیان اینکه این عملیات از ساعت ۱۴ روز گذشته آغاز شد و تا ساعت ۲ بامداد ادامه داشت، گفت: این حادثه در انبارهای گوگرد عسلویه روی داد و مصدومان پس از نجات به مراکز درمانی منتقل شدند که وضعیت کنونی آنها مطلوب است.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر