پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۳۲۱
پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۴

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۳ میلیون یورو پروژه حوزه انرژی در خارگ طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به‌عنوان شریان حیاتی اقتصاد ایران اسلامی به شمار می‌رود که نقش مؤثری در حوزه انرژی ایفا کرده است.

وی اضافه کرد: در مدت‌زمان سپری شده از دولت سیزدهم، خوشبختانه در بخش ویژه خارگ خدمت‌گزاری به مردم از نظر کمیت و کیفیت، تکریم و تسهیل رو به بهبودی و پیشرفت داشته است، اما این پایان کار دولت نیست خدمت گذاری به مردم باید سرلوحه تمام امور قرار گیرد.

دشتی‌زاده افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی با اطمینان بخشی به مردم خدمات صورت گرفته در دولت سیزدهم را اطلاع‌رسانی کنند، تا مردم آرامش و اطمینان یابند که خادمان آنان در این جزیره مهم و راهبردی در حال تلاش برای بهبود وضعیت رفاهی ایشان هستند.

وی با بیان اینکه ادبیات و گفتمان مشترک ویژگی اصلی اطلاع رسانی برنامه‌های دولت باشد، خاطرنشان کرد: این اطلاع‌رسانی باید با صداقت و دقت انجام شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: شعار هفته دولت، شعار «دولت مردم» است، امیدواریم با همکاری همه‌جانبه میان دولت و مردم این شعار تحقق یابد.

وی افزود: در همین راستا پروژه‌های مختلف در حوزه انرژی، رفاهی، عمرانی و توسعه‌ای با اعتباری نزدیک به ۸۹۰ میلیارد ریال و در حوزه انرژی ۲۲۳ میلیون یورو افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر