چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۹۰۱
پنجشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید با تلاش همه مسئولان چالش‌های حوزه خبرنگاری در استان بوشهر شناسایی و رفع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر پورات ظهر پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: باید با همفکری اصحاب رسانه مسائل و مشکلات خبرنگاران شناسایی و احصا شود و راهکارهای عملیاتی برای رفع آنها ارائه شود.

وی تقویت سواد رسانه‌ای در سطح جامعه را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: کارگاه آموزشی سواد رسانه برای فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: به منظور اطلاع رسانی مناسب یا باید روابط‌عمومی‌های توانمند به عنوان مشاور رسانه‌ای مدیران منصوب شوند و یا اینکه افرادی توانمند بکارگیری شود.

وی تاکید کرد: در هفته دولت امسال پروژه‌های عمرانی و اقتصادی بزرگی در استان افتتاح می‌شود که باید این اقدامات و خدمات به صورت مناسبی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

پورات خواستار افکارسنجی در زمینه مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های مردم شد و اضافه کرد: اولویت‌های توسعه‌ای و دغدغه‌های اصلی مردم استان بوشهر با افکارسنجی مناسب شناسایی می‌شود.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان برای تزریق ناامیدی در سطح جامعه خاطرنشان کرد: تشکیل اتاق فکر منسجم و قوی در شورای اطلاع رسانی و تصمیم گیری مناسب برای برخورد با همجمه‌های دشمن ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر