پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۲۸۱
دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر  گفت:  فرآیند مصاحبه تخصصی و گزینش داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در این استان از امروز آغاز شد که سهمیه امسال استان ۳۹۴ نفر است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان بوشهر، رضا درویشی اعلام کرد: ۷۴۱ نفر داوطلب برای انجام فرآیند مصاحبه تخصصی دعوت به مصاحبه شده‌اند که ۵۲۱ نفر دختر و ۲۲۰ نفر پسر هستند.

وی افزود: مصاحبه تخصصی و گزینش از این داوطلبان تا پایان روز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه ادامه دارد و داوطلبان در پردیس علامه طباطبایی و مدرسه امید انقلاب مصاحبه می‌شوند.

درویشی اضافه کرد: مصاحبه داوطلبان پسر تا فردا ادامه دارد و دختران داوطلب ورود به این دانشگاه نیز از نهم تا سیزدهم شهریور ماه مصاحبه و گزینش می‌شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر یادآور شد: داوطلبانی که در طول این مدت به دلایل مختلف از فرآیند مصاحبه تخصصی و گزینش جا مانده اند، فرصتی برای آنها فراهم شده تا در روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه مصاحبه و گزینش شوند.

وی با بیان اینکه تمام فرآیند مصاحبه و گزینش معرفی شده‌ها با اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، تاکید کرد: رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک برای داوطلبان در هنگام ورود به محل برگزاری مصاحبه الزامی است.

درویشی اظهار کرد: فرآیند مصاحبه تخصصی و گزینش در انتخاب معلمان شایسته برای آموزش نسل آینده امری بایسته و ضروری است.

 وی با بیان اینکه  هم اکنون حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان در دوره کارشناسی پیوسته ۲۴ سال است، گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانشجومعلمان در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پهار رشته تحصیلی آموزش ابتدایی، آموزش تربیت بدنی، آموزش زبان انگلیسی و مشاوره و راهنمایی مشغول به تحصیل می‌شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر یادآور شد: قبول شدگان نهایی که رشته تحصیلی آنها در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر وجود ندارد، در پردیس های دانشگاه فرهنگیان در دیگر استان های کشور مشغول به تحصیل خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر