پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۳۶۶
سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال را اواخر سال گذشته تشکیل داده است، اظهار کرد: این کارگروه شکل گرفته تا تمامی موانع پیش پای کسب و کارهای دیجیتال را بردارد که تاکنون سابقه چنین اقدامی را نداشتیم.

به گزارش فکرشهر از ایلنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در آیین افتتاح پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور سخنرانی می کرد، ادامه داد: با عنایت رییس جمهور توانستیم بند مربوط به رقم 8 درصدی حاصل از درآمد اپراتورها برای سرمایه گذاری در بخش توسعه فیبرنوری را بگیریم که تا آخر کار دولت حدود 20 هزار میلیارد تومان می شود.

وی با تأکید بر اینکه دنبال این هستیم عقب ماندگی ها را جبران کنیم، گفت: آدمی نیستم که نیمه خالی لیوان را ببینم و در بدو شروع کارم در این وزارتخانه، از فعالیت دولت های گذشته تقدیر کردم.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: عده‌ای از دیروز ناجوانمردانه علیه ما هجمه‌ای را شروع کرده‌اند و می‌گویند اوضاع گل و بلبل بوده است. چرا که اگر اینگونه می بود امروز مدیران اپراتورهای تلفن همراه ما اینقدر دغدغه و انتقاد نداشتند.  شکی نیست از گذشته عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد.

وی گفت: ۵ سال تعرفه‌ها را برای سیاسی‌کاری ‌و محبوب ماندن سرکوب کردند.

وی افزود: در یک فقره، فقط یک هزارو یکصد میلیارد تومان اپراتورهای تلفن همراه را بخاطر کمی افزایش تعرفه جریمه کردند که این در حق آنها روا نبود؛ 5 سال جلوی افزایش تعرفه و توسعه شبکه را گرفتند.

وزیر ارتباطات با این حال گفت که به جد دنبال پیگیری زیرساخت های توسعه و جبران عقب ماندگی هاست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر