پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام‌جمعه خورموج گفت: مسئله اشتغال یکی از مسائل مهم است که کمیته امداد در همه‌ جا این حرکت را انجام داده است و باید نظارت و دقت خاصی بر وام‌های اشتغال‌زایی صورت گیرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز در نشست با مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی اظهار داشت: کمیته امداد یک ویژگی خاص دارد که مستقیم با نام امام (ره) همراه است و این باید افتخاری برای این نهاد باشد که یکی از دغدغه‌های امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رسیدگی و توجه به محرومین و مستضعفین بود که دستور تشکیل این نهاد را صادر فرمودند.
کد خبر: ۱۲۱۴۲
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: امام‌جمعه خورموج گفت: مسئله اشتغال یکی از مسائل مهم است که کمیته امداد در همه‌ جا این حرکت را انجام داده است و باید نظارت و دقت خاصی بر وام‌های اشتغال‌زایی صورت گیرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز در نشست با مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی اظهار داشت: کمیته امداد یک ویژگی خاص دارد که مستقیم با نام امام (ره) همراه است و این باید افتخاری برای این نهاد باشد که یکی از دغدغه‌های امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رسیدگی و توجه به محرومین و مستضعفین بود که دستور تشکیل این نهاد را صادر فرمودند.

\n\n

امام‌جمعه خورموج اظهار داشت: خدمت در این نهاد یکی از نعمت‌های الهی است که باید قدر آن را دانست و کمیته امداد دارای سابقه درخشانی در خدمت‌رسانی به محرومین در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و اجتماعی دارد و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) سرآمد ادارات در خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفین است.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی اضافه کرد: مسئله اشتغال یکی از مسائل مهم است که کمیته امداد در همه‌ جا این حرکت را انجام داد و باید نظارت و دقت خاصی بر وام‌های اشتغال‌زایی صورت گیرد و با نظارت دقیق بر آن پرداخت، این امر باعث اشتغال‌زایی در بین خانواده‌های محرومین و کمک به اقتصاد خانواده و جامعه است.

\n\n

مصلح یادآور شد: باید فقرا و نیازمندان واقعی را شناسایی و به آن‌ها رسیدگی کرد زیرا انقلاب اسلامی متعلق به محرومین و مستضعفین است و ما نباید منتظر باشیم که فقرا به ما مراجعه کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر