پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۴۴۵
چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی گفت: حفظ امنیت خانواده‌ها و نوامیس در بوستان‌های شهری خط قرمز ماست و دستگاه قضا از هیچ اقدامی برای حفظ امنیت این اماکن فروگذار نخواهد بود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدحسین عندلیب روز چهارشنبه در دوره آموزشی- تخصصی مبانی حقوقی ویژه کارکنان انتظامات بوستانهای مشهد، افزود: نیروهای انتظامات بوستانها می توانند مروج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند و با در نظر گرفتن همه شرایط لازم برای انجام این فریضه الهی اقدام کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد نیز در این همایش اظهار کرد: ایجاد امنیت و نظم در بوستان های شهری از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است.

علی نجفی افزود: بالاترین زیرساخت‌ها و امکانات شهری بدون ایجاد امنیت برای شهروندان قابل استفاده نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظامات بوستانها در کنار نیروهای انتظامی نقش موثری در تامین امنیت فضاهای عمومی شهری دارند و ارتقای دانش آنها در حوزه حقوق شهر و شهروندی علاوه بر افزایش امنیت در این فضاها عاملی برای صیانت و حفاظت از شهروندان خواهد بود.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: این دوره آموزشی برای بیش از ۱۰۰ نفر از انتظامات بوستانهای مشهد برگزار شده است و تلاش می شود با برگزاری منظم و مکرر این دوره ها، گام های مناسبی در زمینه ارتقای سطح خدمات به شهروندان برداشته شود.

حدود ۴٠٠ بوستان در شهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر