پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۸۳۹
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف، غبار محرومیت از شهرستان‌های دشتی و تنگستان زدوده شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامحسین کرمی صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مسئولان اجرایی شهرستان دشتی و تنگستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های در شهرستان‌های دشتی و تنگستان ضروری است.

وی با قدردانی از تلاش مسئولان استان به‌ویژه راهداری برای اجرایی سازی پروژه‌های عمرانی در هفته دولت گفت: پروژه‌های خیلی خوبی به‌ویژه در بخش راهداری در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید که تأثیر مهمی در رفع محرومیت از شهرستان‌های دشتی و تنگستان بویژه در بخش راه روستایی دارد.

کرمی افزود: پروژه‌ها و طرح‌های که افتتاح و یا عملیات اجرایی آن در هفته دولت انجام شد به نام و متعلق به یاد شهدا است و همگان وظیفه داریم که در راستای عمل به وصایای شهدا کمر همت برای خدمت به مردم ببندیم.

وی اظهار داشت: طرح‌ها، پروژه‌ها و یا مصوبه‌های قابل توجهی در حوزه راهداری در دو شهرستان دشتی و تنگستان در حال انجام و یا پیگیری است که انتظار داریم پروژه‌ها از سرعت لازم برخوردار و مصوبات خصوصاً مصوبات ملی تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهسازی، تعریض و آسفالت راه‌های روستایی در دو شهرستان از اولویت کارهای ما و از مطالبات مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه است که اعتبارات خوبی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر