چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۸۵۴
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی هفته دولت امسال، تاثیری مهم در رفع محرومیت از شهرستان‌های دشتی وتنگستان به ویژه در بخش راه روستایی دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از غلامحسین کرمی در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: طرح‌ها، پروژه‌ها و یا مصوبه‌های قابل توجهی در حوزه راهداری در دشتی و تنگستان در حال انجام و پیگیری است که باید با سرعت لازم اجرا و مصوبه‌های ملی در این بخش تعیین تکلیف شود.

وی افزود: بهسازی، تعریض و آسفالت راه‌های روستایی در این ۲ شهرستان از اولویت‌های کاری و مطالبات مردم است و اعتبارات خوبی نیز در این زمینه تامین شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: برنامه‌ها و طرح‌های متعددی در بخش راه‌های روستایی شهرستان‌های دشتی و تنگستان در دست اجرا است که توسعه بیش از پیش راه‌های این ۲ شهرستان را به دنبال دارد.

عبدالکریم اخترشناس افزود: یکی از این پروژه‌ها تکمیل و بهسازی و آسفالت راه روستایی باغان - سرچشمه است که راه ارتباطی  شهرستان دشتی به جم را به هم وصل می کند و پس از سال‌ها بهسازی و آسفالت می‌شود.

وی افزود: در شهرستان تنگستان پس از ساماندهی میدان گادویی اهرم و راه‌های دسترسی به آن، پروژه تعریض و بهسازی محور ساحلی در محدوده شهرستان تنگستان برای ایمن سازی این محور در چند قطعه در دست انجام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر