پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر:
کد خبر: ۱۲۲۰۸۴
پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد شده است که دستگاه‌های اجرایی فرصت دارند در مدت یک هفته نسبت به ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد اشتغال اقدام کنند.

 به گزارش فکرشهر، مصدق کشاورزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال تعهد اشتغال استان بوشهر ۲۱ هزار و ۶۷۴ نفر است که با توجه به هدف گذاری استاندار این استان این رقم به ۳۰ هزار نفر افزایش یافته است و از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۵ درصد این تعهد عملیاتی شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی اشتغال کشور تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند همه اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت برسانند اما با وجود فعالیت خوب بیشتر دستگاه های اقتصادی این استان برای ایجاد اشتغال ولی در ثبت عملکرد خود در سامانه جدیت لازم ندارند.

وی با بیان اینکه که دستگاه‌های اجرایی ظرف یک هفته بایستی اطلاعات کامل و دقیق هر فرد را در سامانه رصد اشتغال ثبت کنند ادامه داد: دستگاه هایی که نسبت به ثبت اشتغال ایجاد شده سال ۱۴۰۱ در سامانه رصد اشتعال اقدام نکنند از طریق رسانه ها به مردم معرفی می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر