پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۱۵۰
پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: انتظار می‌رود که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان شرایط و تسهیلات لازم را برای حضور کارکنان با خانواده در اربعین فراهم کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در نشست برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را خلق کردند و شهدای فراوانی در این راه تقدیم نظام و انقلاب شد.

وی با اشاره به مسیر شهدا برای حفظ اسلام، انقلاب اسلامی و ارزش‌ها تصریح کرد: دفاع مقدس امتداد نهضت عاشورا و اربعین حسینی بود و در این دوران تفکر و فرهنگ عاشورا در تمامی رزمندگان اسلام متبلور بود.

استاندار بوشهر به اشاره به اینکه استان بوشهر در سه جبهه هوایی، دریایی و زمینی در جنگ و عملیات‌ها شرکت داشت ادامه داد: بوشهر یک استان دفاعی، امنیتی و نظامی است و بزرگترین سازمان‌های نظامی کشور در استان بوشهر قرار دارد.

وی تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در هفته دفاع مقدس میز خدمت مسئولان استان بوشهر برای پاسخگویی به مطالبات رزمندگان دفاع مقدس راه‌اندازی شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر رزمندگان بسیاری در حوزه‌های نظامی، سپاه پاسداران، بسیج، انتظامی، جهاد سازندگی و دیگر عرصه‌ها دارد در گرامیداشت این ایام از هیچ کوششی فروگذاری نشود.

وی با تأکید بر حضور فعال در راهپیمایی اربعین حسینی در کربلا خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تسهیلات لازم برای حضور کارکنان ادارات با خانواده در اربعین سیدالشهدا علیه‌السلام در کربلا فراهم کنند چراکه آثار و برکات مهمی در پی دارد.

محمدی‌زاده صدور مرخصی تشویقی کارکنان ادارات برای حضور در مراسم اربعین را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در این حماسه حسینی در مراسم راهپیمایی اربعین امام حسین علیه‌السلام آزاد هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر