چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۴۵۵
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: فرماندار دشتستان خواستار توسعه اورژانس بیمارستان شهید گنجی تا دهه فجر امسال شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، احمد بنافی ضمن تشکر از فعالیت‌ها وتلاش‌های ارزنده و خستگی ناپذیر پزشکان و کادر درمان بیمارستان شهید گنجی و با اعلام حمایت مجموعه فرمانداری از بیمارستان گفت: یکی از اولویت‌های فرمانداری در شهرستان، حوزه بهداشت و درمان است و در برطرف کردن موانع و مشکلات این حوزه حداکثر تلاش خود را خواهم کرد.

وی با توجه به میزان جمعیت و نیاز منطقه به بخش درمانی، خواستار توسعه اورژانس بیمارستان شهید گنجی تا دهه فجر امسال جهت خدمت به مردم شد.

بنافی با اشاره به فعالیت های گسترده بیمارستان شهید گنجی و حتی خدمات دهی این بیمارستان به سایر شهرستان‌های همجوار، حتی جنوب استان فارس، خاطر نشان کرد: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان باید به تنها بیمارستان دشتستان توجه و اهتمام ویژه‌ای در زمینه تعمیر، تجهیز و پشتیبانی از این بیمارستان داشته باشد.

فرماندار دشتستان همچنین ضمن تقدیر از نیکوکاران حوزه سلامت، استفاده از ظرفیت خیرین را مهم دانست و تصریح کرد: امیدواریم با تجهیز بیمارستان و کمک گرفتن از خیران، شاهد تحقق اهداف حوزه سلامت و افزایش سطح رضایتمندی در بین مردم دشتستان باشیم.

دکتر آزادفرسرپرست جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان با حضور در فرمانداری، با احمد بنافی، فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر