چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۷۲۸
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: امام جمعه بوشهر باتأکید بر تهیه طرح‌های اقتصادی دریا پایه گفت: مسئولان باید طرح‌های خود را با برنامه‌ریزی، دانش‌بنیان بر اساس ظرفیت‌های استان با اقتصاد دریا پایه تهیه و با مجاهدت اجرایی کنند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) مبشر تمام اهداف بر اساس جامعه تراز انسانیت الهی، تعالی و راهنمای انسان‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، نجات انسان‌ها از گناه و مشکلات و پیمودن راه سعادت، کمال و پیشرفت را اهداف مهم پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) دانست و تصریح کرد: تحقق زندگی و جامعه پر از پیشرفت، عدالت، تمدن، صلح، آرامش و فضایی پر از معنویت، نگاه الهی پیامبر بزرگوار اسلام (ص) است.

وی، ساحت مقدس حضرت محمد مصطفی (ص) را بزرگترین نعمت خداوند عالم به جامعه بشری دانست و بیان کرد: بهره بردن از سیره، روش، رفتار، شخصیت، آموزه‌های پیامبر گرامی اسلام (ص) برای همه جهان بشریت یک الزام است.

امام جمعه بوشهر، جایگاه انقلاب اسلامی برای ادامه مسیر پیامبر گرامی اسلام (ص) را مورد اشاره قرار داد و افزود: انقلاب اسلامی ایران یک تحول عظیم در تاریخ جهان محسوب می‌شود و در تمام نظام‌های فکری، ساختار سیاسی، اقتصادی، اقتدار، علم و فناوری و دکترین دفاعی تحول ایجاد کرده است.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تمامی محاسبات و مبادلات جهان در بخش‌های مختلف اثرگذار بوده است خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی دنبال تحقق تمام ابعاد انسانیت انسان، توسعه عدالت، پیشرفت، تمدن آفرینی، نفی استعمار و استثمار و ظلم در تمام ابعاد است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، توسعه عدالت، رفع فقر، نابودی ظالمان، ترویج صلح و دوستی را از اهداف مهم انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: جهان استکبار با این شاخص‌های انقلاب اسلامی، بر نمی‌تابد و با تمام ظرفیت با حمایت کشورهای اقماری، آمریکا، اروپا، مرتجع منطقه مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

وی، اهداف آمریکا و کشورهای اقماری آن را جهان تک قطبی تحت اندیشه و تفکر آنان دانست و افزود: در این راستا تهاجم گوناگون علیه نظام اسلامی ایران طراحی و اجرایی کرده تا انقلاب را دچار افول و متوقف کند.

امام جمعه بوشهر، تضعیف قدرت و از بین بردن ایران اسلامی را از اهداف جبهه استکبار دانست و خاطر نشان کرد: اقتدار، پیشرفت روز افزون و قدرت ایران اسلامی مایه هراس و ترس دشمنان شده و ایجاد مشکل، فتنه، دسیسه و توطئه در دستور کار دشمنان قرار دارد.

صفایی بوشهری، با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور تحول شگرف و مهمی در فضای بین‌المللی ایجاد کرد تصریح کرد: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در دولت سیزدهم شتاب گرفته و با مجاهدت و تلاش وافر جایگاه ایران اسلامی در جهان نقش آفرینی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، پیشرفت ایران اسلامی را سبب اقتدار بین‌المللی، نفی جبهه استکبار و دشمنان دانست و بیان کرد: مسئولان برای ناکام گذاشتن اهداف دشمنان باید طرح‌های خود را با برنامه‌ریزی، دانش‌بنیان تهیه و با مجاهدت اجرایی کنند.

وی، با بیان اینکه مردم مولفه قدرت هستند تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار و انقلابی بوشهر با حضور به موقع در صحنه تمام اهداف دشمنان را خنثی کردند و حمایت همه جانبه خود را در دفاع از نظام اسلامی و ولایت نشان دادند.

امام جمعه بوشهر، ظرفیت‌های استان بوشهر را فوق‌العاده و با اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: با این ظرفیت‌ها، طراحی و برنامه‌ریزی دانش‌بنیان برای تبدیل این توانمندی به فرصت بر اساس اقتصاد دریا پایه تکمیل شود.

صفایی بوشهری، باتأکید بر تدوین برنامه برای اجرا طرح‌های کلان و بزرگ بر اساس سند اقتصاد دانش‌بنیان تصریح کرد: با اجرا این طرح‌ها، ان‌شاءالله استان بوشهر به‌عنوان آلبوم توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار در ایران تبدیل و معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، باتأکید بر تهیه طرح‌های اقتصادی دریا پایه گفت: مسئولان باید طرح‌های خود را با برنامه‌ریزی، دانش‌بنیان بر اساس ظرفیت‌های استان با اقتصاد دریا پایه تهیه و با مجاهدت اجرایی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر