پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جهت اطمینان خاطر شناگران ، شبکه بهداشت و درمان برنامه ویژه نظارت بر استخر شنا را در دستور کار خود قرار داده است . \n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی بهداشت ودرمان دشتستان، با شروع فصل گرما،استقبال از ورزشهای آبی بخصوص شنا در بین تمام اقشار افزایش می یابد.\n\nنگرانی از سلامت آب یکی از دغدغه های شناگران می باشد در همین راستا و در جهت اطمینان خاطر شناگران ،شبکه بهداشت و درمان برنامه ویژه نظارت بر استخر شنا را در دستور کار خود قرار داده است .
کد خبر: ۱۲۴۹۴
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: جهت اطمینان خاطر شناگران ، شبکه بهداشت و درمان برنامه ویژه نظارت بر استخر شنا را در دستور کار خود قرار داده است . 

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی بهداشت ودرمان دشتستان، با شروع فصل گرما،استقبال از ورزشهای آبی بخصوص شنا در بین تمام اقشار افزایش می یابد.

\n\n

نگرانی از سلامت آب یکی از دغدغه های شناگران می باشد در همین راستا و در جهت اطمینان خاطر شناگران ،شبکه بهداشت و درمان برنامه ویژه نظارت بر استخر شنا را در دستور کار خود قرار داده است .

\n\n

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای ستاد شهرستان در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت بهداشت استخر شنا و در راستای جلوگیری از بروز بیماریهای منتقله از آب و بیماریهای پوستی ،تشدید نظارت بر استخر شنا در دستور کار قرارگرفته است و بازدیدها بصورت 10 روز یکبار و در تمام سانس ها از استخر انجام می شود.

\n\n

حسینی همچنین اضافه نمود: سنجش کلر،کدورت آب و کیفیت میکروبی و شیمیایی آب نیز بصورت مستمر انجام می شود .ضمنا آزمایشهای اختصاصی باکتریهای هتروتروف (شاخص آلودگی آب استخر) از خرداد ماه جهت استخر شنا با هماهنگی آزمایشگاه استان انجام می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر