پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۲۰۲
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز وزیر محترم اطلاعات گزارشی از پشت پرده ناآرامی‌ها و آشوب‌های اخیر داشتند که قرار شد اقداماتی در خصوص برخی از رفتارهای رسانه‌های معاند و برخی دیگر از کارها از جمله فعالیت‌های تروریستی انجام دهیم که وزارت امورخارجه پیگیر این مساله خواهد شد و به زودی هم گزارشی درخصوص این اقدامات خواهد داد.

به گزارش فکرشهر از ایلنا، علی بهادری جهرمی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی وزارت کار رای اعتماد داد که از این اعتماد تشکر می‌کنیم. امیدواریم دکتر مرتضوی در مسئولیت جدید موفق باشند.

وی افزود: در جلسه امروز وزیر محترم اطلاعات گزارشی از پشت پرده ناآرامی‌ها و آشوب‌های اخیر داشتند که قرار شد اقداماتی در خصوص برخی از رفتارهای رسانه‌های معاند و برخی دیگر از کارها از جمله فعالیت‌های تروریستی انجام دهیم که وزارت امورخارجه پیگیر این مساله خواهد شد و به زودی هم گزارشی درخصوص این اقدامات خواهد داد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: خبر خوبی که امروز وزیر ورزش و جوانان دادند این بود که تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش انجام شده است که قهرمانان ورزشی در مناطقی به جای خدمت سربازی به عنوان معلم ورزش خدمت کنند.

بهادری در خصوص حضورش در دانشگاه علامه و حوادث بعد از آن گفت: حضور دولتمردان در دانشگاه‌ها از تاکیدات آقای رئیس‌جمهور است امروز هم تاکید داشتند که دولتمردان در جمع‌های مختلف حاضر باشند و اساسا این شعار دولت است که دیوارها بین مردم و دولت برداشته شود.

وی افزود: روز گذشته در دانشگاه علامه حاضر شدیم و جلسه خوبی بود. به من در ابتدای جلسه گفتند که برخی از دانشگاه‌ها شیوه گفت‌وگو را نپسندیدند و قرار است تجمعاتی داشته باشند. موقع خروج خواستم بین این عزیزان باشم و حدود نیم ساعت این گفت وگو به طول انجامید. هیچ خط قرمزی در سوال پرسیدن نداریم. برخی از رسانه‌ها عادت به روایت دورغین دارند اما روال ما ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر