پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان بوشهر توسعه می‌يابد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سعید زرین‌فر ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی نحوه تعامل و همکاری با شرکت اپراتور چهارم همراه در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف است و باید زمینه توسعه استان به خوبی فراهم شود.\n\nوی توسعه دولت الکترونیک در استان را بسیار مهم خواند و افزود: برای تحقق این مهم باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا هم مردم و هم سازمان‌ها بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند.
کد خبر: ۱۲۵۴۷
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان بوشهر توسعه می‌يابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سعید زرین‌فر ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی نحوه تعامل و همکاری با شرکت اپراتور چهارم همراه در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف است و باید زمینه توسعه استان به خوبی فراهم شود.

\n\n

وی توسعه دولت الکترونیک در استان را بسیار مهم خواند و افزود: برای تحقق این مهم باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا هم مردم و هم سازمان‌ها بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند.

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر بر لزوم تلاش و همکاری و پیگیری همه دستگاه‌ها در این زمینه تاکید کرد و ادامه داد: برای اجرایی شدن دولت الکترونیک در استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و زیرساخت‌های مناسب فراهم خواهم شد.

\n\n

وی ادامه داد: اپراتور چهارم کشور راهکارهای اجرای پروژه فیبر نوری منازل، بنگاه‌های اقتصادی و دستگاه‌های دولتی را در استان بوشهر دنبال خواهد کرد و امیدواریم شاهد همکاری و مشارکت همه بخش ها در این زمینه باشیم.

\n\n

زرین‌فر افزایش رضایت‌مندی مردم و همچنین افزایش سرعت رسیدگی به درخواست‌های مردم را به عنوان یکی از مهمترین مزایای توسعه دولت الکترونیک عنوان کرد و افزود: افزایش سلامت ادارای از دیگر مزایای توسعه دولت الکترونیک است.

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای توسعه دولت الکترونیک در استان پای کار باشند و در این راستا تلاش کنند.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر