پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر دیر گفت: درپی استعفای شهردار سابق این بندر و موافقت اعضای شورای اسلامی با این استعفا، سرپرست شهرداری دیر معرفی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عباس پولادی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اعضای شورای اسلامی این بندر درجلسه ای فوق العاده ضمن رسیدگی به استعفای علی منصوری و موافقت با این استعفا، علی ابراهیمی را به عنوان سرپرست شهرداری دیر تعیین کردند.\n\nوی یادآورشد: دراین جلسه موافقان و مخالفان استعفای شهردار سابق دیر نظرهای خود را در این باره بیان و در نهایت با آن موافقت شد.
کد خبر: ۱۲۵۶۷
چهارشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر دیر گفت: درپی استعفای شهردار سابق این بندر و موافقت اعضای شورای اسلامی با این استعفا، سرپرست شهرداری دیر معرفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عباس پولادی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اعضای شورای اسلامی این بندر درجلسه ای فوق العاده ضمن رسیدگی به استعفای علی منصوری و موافقت با این استعفا، علی ابراهیمی را به عنوان سرپرست شهرداری دیر تعیین کردند.

\n\n

وی یادآورشد: دراین جلسه موافقان و مخالفان استعفای شهردار سابق دیر نظرهای خود را در این باره بیان و در نهایت با آن موافقت شد.

\n\n

پولادی بیان کرد: همچنین با نظر اعضای شورا علی ابراهیمی به عنوان سرپرست شهرداری دیر به مدت سه ماه مشخص شد.

\n\n

علی ابراهیمی دارای مدرک کارشناسی حسابداری و به عنوان مسوول امور مالی در شهرداری بندر دیر مشغول به فعالیت است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر