پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۱۲۳
دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰

فکرشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مراجعه و بستری هزار و ۱۹۲ کودک در یک ماه گذشته در بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد و گفت: تعداد بستری‌ها ۶ برابر شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد یزدان پناه صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان اظهار داشت: شیوع بیماری‌های تنفسی به‌خصوص آنفلوانزا افزایش یافته است و کودکان بیشترین ابتلاء به این ویروس را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه این بازدیدهای سرزده و بدون اطلاع را برای بررسی وضعیت رسیدگی به مردم و بیماران است تصریح کرد: در یک ماه گذشته هزار و ۳۹۲ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری شده‌اند.

یزدان پناه اضافه کرد: در یک ماه گذشته ۲۰۰ بیمار بزرگ‌سال نیز در بیمارستان شهید گنجی برازجان با علائم حاد تنفسی بستری شده‌اند.

وی از افزایش ۶ برابری بستری کودکان نسبت به مدت مشابه سال قبل در بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد و تصریح کرد: سه بخش اطفال، یک بخش اورژانس اطفال و یک بخش بزرگ‌سال در بیمارستان شهید گنجی برازجان برای خدمت‌رسانی و درمان بیماران حاد تنفسی در نظر گرفته شده است.

شیوع بیماری‌های حاد تنفسی

وی از شیوع بیماری‌های حاد تنفسی و ویروس آنفلوانزا در استان و شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان در راستای خدمت‌رسانی و درمان بیماران حاد تنفسی و افزایش ابتلای کودکان سه بخش این بیمارستان را برای بستری اطفال اختصاص داد و همچنین اورژانس اطفال نیز مانند قبل به این امر اختصاص داده شده است.

یزدان پناه بیان کرد: اضافه بر خدمات بیمارستان شهید گنجی، درمانگاه فرهنگیان در سطح شهر با ۲۰ تخت بستری نیز راه‌اندازی و به‌صورت شبانه‌روزی و در سه شیفت (صبح، عصر و شب) مشغول ارائه خدمات درمانی به بیماران و مراجعین عزیز است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ارزیابی خدمت‌رسانی به بیماران و بررسی وضعیت رسیدگی به بیماران از لحاظ خدمات سرپایی، خدمات بستری، خدمات دارویی از بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بازدید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر