چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: یک مجموعه پارک تفریحی به مساحت 12.5 هکتار در دهکده گردشگری بوشهر احداث می شود که دارای بخش های مختلفی از جمله باغ هنرمندان و ورزش های آبی و ساحلی است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، سید محمدحسن باستی در نشست بررسی روند تکمیل طراحی دهکده گردشگری بوشهر افزود: پارک تفریحی در محدوده فاز اول این دهکده گردشگری و در ابتدای محدوده جنوبی پروژه در دست طراحی است.\n\n
کد خبر: ۱۲۷۰۲
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹

فکرشهر: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: یک مجموعه پارک تفریحی به مساحت 12.5 هکتار در دهکده گردشگری بوشهر احداث می شود که دارای بخش های مختلفی از جمله باغ هنرمندان و ورزش های آبی و ساحلی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید محمدحسن باستی در نشست بررسی روند تکمیل طراحی دهکده گردشگری بوشهر افزود: پارک تفریحی در محدوده فاز اول این دهکده گردشگری و در ابتدای محدوده جنوبی پروژه در دست طراحی است.

\n\n

\n\n

وی یادآورشد: باتوجه به آغاز عملیات اجرایی دهکده گردشگری بوشهر همزمان با آن، طرح ایجاد مجموعه تفریحی نیز دهکده یادشده در دستور کار اجرا قرار گرفته تا تکمیل پروژه دچار تاخیر نشود.
\nمعاون امور عمرانی استانداری بوشهر اظهارداشت: در دهکده گردشگری بوشهر مساحت فضای سبز پارک 26 هزار متر مربع، فضای اقامتی پارک هشت هزار متر مربع با 30 جایگاه، فضای خدماتی پارک یک هزار و 400 متر مربع، پارکینگ با ظرفیت 130 ماشین، سرویس بهداشتی 40 چشمه، مساحت آب نما یک هزار مترمربع، مساحت بخش اطلاعات توریستی پارک 35 مترمربع و نوار ساحلی آن یک هزار و 500 متر مربع پیش بینی شده است.
\nباستی گفت: میدان اصلی پارک دهکده گردشگری بوشهر به عنوان فضای چند عملکردی و از دو بخش باز و نیمه باز تشکیل می شود.
\nوی افزود: میدان اصلی این پارک مکانی برای مناسبت ها، جشن ها، ورزش صبحگاهی دسته جمعی، بازی های کودکان و نوجوانان مانند اسکیت و امثالهم خواهد بود ضمن اینکه فضای نیمه باز پارک با پوشش چادری به عنوان مکانی برای آمفی تئاتر و نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
\nمعاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: باغ هنرمندان، نمایشگاه روباز نقاشی و عکس برای مناسبت های مختلف، ساحل ماسه ای با 2 هزار مترمربع مساحت برای ورزش های والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و بازی کودکان و نوجوانان، مکانی برای آموزش قایق سواری و جت اسکی از جمله بخش های مختلف پارک تفریحی 12.5 هکتاری دهکده گردشگری بوشهر است.
\nباستی اضافه کرد: بخش خدماتی این پارک شامل رستوران، چای خانه، کافی شاپ و فست فود خواهد بود؛ ضمن اینکه بخش اقامت موقت با پوشش چادر، اسکله های ماهیگیری روی پل با عرض پنج متر، پل چوبی و دید پرنده از دریاچه، دیگر بخش های این پارک را تشکیل می دهند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر