پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فارس:
فکرشهر: فارس نوشت: خانم مولایی مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته اند. او می گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان ها به ماشینشان تیراندازی کرده اند...
کد خبر: ۱۲۷۵۲۲
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵

فکرشهر: فارس نوشت: خانم مولایی مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته اند. او می گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان ها به ماشینشان تیراندازی کرده اند.

به گزارش «فکرشهر»؛ در ادامه این گزارش آمده است:  یکی از تلخ ترین حادثه ها در سه روز گذشته مربوط به کیان پیرفلک کودک 9 سال است.

خانم مولایی مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته اند. او می گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان ها به ماشینشان تیراندازی کرده اند.

نظرات بینندگان
Z
|
-
|
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
 کاش یک ذره حتی برای فریب عوامم که شد حال مادر های داغدارو داشتی آخه ادم چقدر می تونه پست لاشه که از جگر گوشش برای آرمان های کثیفش سو استفاده کنه 

حیف واژه مقدس مادر برای تو
کاوه
|
-
|
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
اینقدر حرف مفت نزن. یکی نیست بزنه تو دهن امثال شماها. احتنالا ذهن تو اینقدر پست و کثیف هست که فکر کردی مادری با فرزندش همچین کاری میکنه. 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر