پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی:
کد خبر: ۱۲۷۹۸۱
پنجشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای اصلاح قوانین آموزشی و جذب نیروی انسانی، آماده همکاری با دولت و وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، غلامحسین کرمی شامگاه پنجشنبه در نشست با جمعی از فرهنگیان استان بوشهر با وزیر آموزش و پرورش افزود: در جنگ ترکیبی دشمن که خانه ها به میدان جنگ تبدیل شده است، باید همه بسیجی‌وار در صحنه حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهادهای اولیه اجتماعی است، اظهار کرد: نهاد آموزش و پرورش به وزارت آموزش و پرورش محدود نمی‌شود بلکه صداو سیما، دانشگاه‌ها، رسانه‌های جمعی و هر گروهی که نقش آموزشی دارد، جزء نهاد آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

کرمی با بیان اینکه فضای مجازی در حال ایفای نقش آموزش و پرورش است، عنوان کرد: اگر کمبودها و کاستی‌ها جبران نشود، مثل مکتب‌خانه‌ها از نهاد آموزش و تربیت عقب می‌افتیم.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌های فراوان نظام مقدس جمهوری و دولت خدمتگزار، اما هنوز کاستی‌های فراوانی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ساختار آموزش و پرورش دارای سه بخش تجهیزات و امکانات، نیروی انسانی و مقررات است که در هر سه بخش دچار مشکل هستیم.

کرمی ادامه داد: بیشترین مدارس تخریبی استان بوشهر در شهرستان‌های دشتی و تنگستان قرار دارند که باید با نگاه ویژه‌ای به دنبال برطرف کردن این دغدغه باشیم.

وی گفت: با وجود پیگیری‌های فراوان و موافقت اولیه برای احیا دانشگاه فرهنگیان در شهرستان دشتی، اما همچنان این وعده عملی نشده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر