پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: دبیر هیات والیبال برازجان افزود: تیم دشتی برای صعود به لیگ برتر بیش از 300 میلیون تومان هزینه کرد در حالی که ما برای حضور در زیر گروه لیگ یک به 30 میلیون تومان نیاز داشتیم که همین نیز از طرف...
کد خبر: ۱۲۸۱
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: حدود دو ماه از صعود تیم والیبال دلیران دشتی به لیگ برتر می گذرد و استان بوشهر پس از چندین سال، صاحب یک تیم در سطح اول ورزش کشور شده است.

از آن جا که دشتستان و بالاخص برازجان از پیشگامان والیبال در استان بوشهر بوده است بر آن شدیم تا پیگیر وضعیت این رشته در دشتستان شویم.

عباس امیری، دبیر هیات والیبال برازجان در گفتگو با فکرشهر اظهار داشت: طی دو سال گذشته طبق آمار، تیم برازجان در همه ی رده های سنی از نونهالان گرفته تا پیشکسوتان در مسابقات قهرمانی استان، مقام اول را به دست آورده و در برخی رده ها دو تیم بر روی سکو داشته است.

وی اضافه کرد: تیم بزرگسالان والیبال برازجان در مسابقات استانی قهرمان شد و برای ورودی مسابقات زیر گروه لیگ یک کشور باید 12 میلیون پرداخت می شد که این پول از طریق مسئولین پرداخت نگردید و ما از این مسابقات باز ماندیم در حالی که این تیم یکی از بهترین تیم های 10 سال اخیر دشتستان بوده است.

عباس امیری در ادامه گفت: پس از صعود تیم دلیران دشتی به لیگ برتر مردم از ما سوال هایی می پرسند و پیگیر می شوند که چرا برازجان در لیگ های کشوری تیمی ندارد.

وی افزود: باید خدمت این عزیزان عرض کنم با تمام احترامی که برای مسئولین، مردم و ورزشکاران شهرستان دشتی قایل هستم و آن ها کاری کرده اند که آینده ی خوبی در انتظارشان است، اما بازیکنان تیم دلیران اهل دشتی نبوده اند و تنها دو سه بازیکن از استان بوشهر در این تیم حضور داشت که آن ها هم کمتر به بازی گرفته می شدند.

دبیر هیات والیبال برازجان اضافه کرد: ما پتانسیل حضور و صعود به لیگ های سطح اول کشوری را داریم و با کمک مسئولین و کمی حمایت مالی و معنوی می توان به این افتخارات نائل آمد و در همین جا باید از مهندس ظفری، رییس شرکت سیمان دشتستان تشکر کنم که در برخی مواقع کمک هایی به این هیات داشته اند.

امیری گفت: تیم دشتی برای صعود به لیگ برتر بیش از 300 میلیون تومان هزینه کرد در حالی که ما برای حضور در زیر گروه لیگ یک به 30 میلیون تومان نیاز داشتیم که همین نیز از طرف مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان و استان از ما دریغ گردید در حالی که من مطمئن هستم ما به لیگ یک صعود می کردیم .

عباس امیری در ادامه ی گفت و گو با فکرشهر، اظهار داشت: در سال های اخیر و پس از انتخاب آقای انگالی به عنوان رییس هیات، تغییرات زیادی در این رشته صورت گرفته است.

وی افزود: برنامه ریزی گسترده ای برای آینده داریم و با راه اندازی مدرسه استعدادیابی والیبال در برازجان استعدادهای بسیار خوبی توسط مربیمان موعود فخرایی، کشف کرده ایم و در حال آموزش آن ها هستیم.

امیری ادامه داد: بازیکنانی که استعدادیابی شده اند طی یکی دو سال آینده جزو نفرات برتر کشور خواهند شد و با رایزنی هایی که با مربیان تیم ملی در رده های مختلف در حال انجام است، خبرهای خوبی برای والیبال دشتستان در راه است.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر