پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ خبر خوش پورمند برای بیمه شدگان تامین اجتماعی؛
فکرشهر: رییس سازمان تامین اجتماعی شهرستان دشتستان گفت: به موجب بخشنامه 67 موضوع قانون حمایت از خانواده که از 2 ماه پیش تاکنون ابلاغ شده، همسر بیمه شدگان متوفی یا مستمری بگیران متوفی می توانند...
کد خبر: ۱۲۸۶۹
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۳

فکرشهر: رییس سازمان تامین اجتماعی شهرستان دشتستان گفت: به موجب بخشنامه 67 موضوع قانون حمایت از خانواده که از 2 ماه پیش تاکنون ابلاغ شده، همسر بیمه شدگان متوفی یا مستمری بگیران متوفی می توانند از حقوق و مزایای جانبی برخوردار شوند.

\n\n

حبیب اله پورمند در گفتگوی اختصاصی با فکرشهر اظهار داشت: ازدواج مجدد همسران موجب قطع مستمری آن ها نمی شود و کسانی که به موجب ازدواج دوم در سنوات گذشته مستمری آن ها قطع شده است می توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی نسبت به برگردان مجدد آن اقدام کنند.

\n\n

وی در خصوص اشتغال همسران نیز گفت: اشتغال به کار و همچنین دریافت حقوق و مزایایی دیگر توسط همسران بیمه شدگان یا مستمری بگیران فوت شده نیز خللی در مستمری آن ها ایجاد نمی کند و همچنان می توانند به اشتغال قبلی خود بپردازند.

\n\n

پورمند اضافه کرد: بر اساس این قانون، مستمری بگیرانی که قبل از اردیبهشت ماه 92 ازدواج مجدد نموده اند و حقوقشان قطع شده است، برای برقراری این حقوق می توانند مراجعه کنند و حقوق و مزایای اردیبهشت 92 تا کنون با هم و یکجا به آن ها پرداخت می شود.

\n\n

رییس تامین اجتماعی شعبه دشتستان در مورد فرزندان اناث تاکید کرد: براساس قوانین قبلی ازدواج یا اشتغال دختران بازمانده موجب خروج آن ها از ردیف افراد تحت تکفل پرونده های مستمری می شود.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر