پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر:
کد خبر: ۱۲۹۳۳۵
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر گفت: نمایشگاه شب یلدا و گل و گیاه از ۲۶ آذر ماه به مدت یک هفته در محل نمایشگاه های بین المللی بوشهر برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر، حسین نامور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای اجرای این دو نمایشگاه، ۱۰۰ غرفه آماده شده است و تلاش کرده ایم که از توان بهترین تولیدکنندگان سطح کشور که دارای نشان ملی ( برند) هستند در این نمایشگاه استفاده کنیم.

وی افزود: در سه ماه پایانی امسال نیز چندین نمایشگاه تخصصی در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر برگزار می شود تا با حضور شرکت ها و تولیدکنندگان معتبر، زمینه ارتقاء درآمدهای محلی و کسب و کار در استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر تصریح کرد: از جمله این نمایشگاه های تخصصی می توان به نمایشگاه هایی در زمینه شیلات و آبزیان، دام و طیور، کشاورزی و خرما اشاره کرد.

نامور با اشاره به فلسفه وجودی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر، عنوان کرد: به دنبال گسترش و توسعه سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و بازرگانی از طریق تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی و عرضه تولیدات و خدمات صنعتی بازرگانی، کشاورزی ، معدنی و دانش فنی استان هستیم.

وی ادامه داد: ایجاد فضایی مناسب برای آشنائی تولیدکنندگان استان بوشهر با بازارهای داخلی و خارجی و افزایش توان رقابتی این تولیدکنندگان از جمله دیگر اهداف وجودی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر