چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۳۶۳
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۷

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های دستگاه قضا در استان است و در این زمینه با تمام ظرفیت ها با نیروی انتظامی و مرزبانی همکاری می کنیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی مهرانگیز روز دوشنبه در نشست با فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: بر اساس سیاست های قوه قضائیه، مبارزه با قاچاق به عنوان یک اولویت مطرح بوده و دادگستری استان بوشهر نیز در آمادگی کامل برای رسیدگی به پرونده های قاچاق است.

وی افزود: البته موضوع مقابله با قاچاق دارای ابعاد مختلفی است که ضرورت همکاری همه دستگاه در این بخش می طلبد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: در حوزه زمینی و دریایی شاهد تلاش های خوبی از طرف نیروهای انتظامی و مرزبانی برای مقابله با قاچاق در استان بوشهر هستیم که قابل تقدیر است.

مهرانگیز ادامه داد: در کنار تلاش های این نیروها، مردم ساحل نشین استان بوشهر نیز نقشی تعیین کننده در حراست و حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی در خلیج فارس دارند که با تعاملی سازنده با نیروهای مرزبانی، به تامین امنیت این مرزها کمک می کنند.

وی گفت: بررسی ها نشان می دهد که بین نوع تعامل نیروهای انتظامی و مرزبانی با دستگاه قضا و تامین و استمرار امنیت، رابطه مستقیمی وجود دارد که سبب می شود فضای ارتکاب جرائم از جمله قاچاق برای متخلفان سخت و تنگ تر شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اعلام این که استان بوشهر در شاخص های ارزیابی شده، یکی از استان های امن کشور محسوب می شود، گفت: این امنیت برگرفته از همکاری مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه قضا در استان بوشهر است.

در این نشست دادستان عمومی انقلاب، دادستان نظامی و فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر