پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۳۸۷
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: تاکنون ۸۰۰ اثر به اولین جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در استان بوشهر ارسال شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اصغر جعفری روز دوشنبه در نشست برنامه‌ریزی جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر افزود: این جشنواره در بخش کودکان و دانش آموزان ۴ تا ۱۸ سال در قالب فرهنگی و هنری شامل کلیپ، پادکست، نقاشی، خوشنویسی، عکس و سرود و ادبی شامل خاطره و دلنوشته، داستان و قصه گویی برگزار می شود.

وی افزود: در بخش بزرگسالان ۱۸ سال به بالا نیز قالب های مانند علمی و پژوهشی شامل تألیف، مقاله، رساله دکتری، پایان نامه‌های دانشگاهی و حوزوی، فرهنگی و هنری شامل کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، طرح‌های گرافیکی شامل پوستر، اینفوگرافی کالیگرافی، سخن نگاشت و عکس نگاشت، عکس، خوشنویسی و استوری در شبکه‌های اجتماعی، ادبی شامل شعر، داستان، قصه گویی، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی و سرگرمی و آموزشی شامل بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و رایانه‌ای و تلفن همراه در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر تصریح کرد: مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز و کارکرد مساجد در منشور فکری امامین انقلاب، بیانیه گام دوم، نماز و انقلاب اسلامی ، فرهنگ بسیج، دفاع مقدس و محور مقاومت، نماز، اقتصاد اسلامی، بهره‌وری و رونق تولید، نماز و کارکرد مساجد در حکمرانی از مهمترین موضوع‌های جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر است.

جعفری ادامه داد: نماز، تمدن نوین اسلامی و سلامت اداری، نماز، سلامت معنوی، بهداشت فرد و جامعه و محیط زیست ، نماز، فرهنگ، هویت و حریت کودک و خانواده تراز ایران اسلامی، نماز، اصلاح فرهنگ جامعه و آثار آن در مبارزه با فساد و فقر، نماز، آسیب‌های اجتماعی، سلامت اداری و وحدت ملی، نماز، هنرهای هفت گانه، رسانه، دنیای مجازی و تبلیغات، نماز، شیوه‌ها و ابزارهای جذب نسل نو و ایجاد حس مذهبی در کودکان از محورهای دیگری است که در این جشنواره به عنوان موضوعات اصلی در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام این که از اول اردیبهشت ماه امسال فراخوان این جشنواره منتشر شده است، گفت: هیچ گونه محودیت سنی وجود ندارد و علاقه مندان بالای ۴ سال می‌توانند تا ۲۰ آذر ماه با مراجعه به سامانه noor.namaz.ir اقدام به ارسال آثار خود کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به معرفی برگزیدگان استانی در اول بهمن ماه امسال، تاکید کرد: آثار ارسالی نباید پیش از این در جشنواره‌ها و فراخوان‌های ستاد اقامه نماز شرکت کرده باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر