پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۵۱۱
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: مشاور وزیر و مدیر جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: دولت سیزدهم عزمی جدی برای پایان دادن به تنش آبی در کشور دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، میثم جعفرزاده عصر سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های جهاد آبرسانی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های آبرسانی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرخ‌های جهاد آبرسانی در ۴۳ روستای استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۱۶۰ میلیارد تومانی برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیر جهاد آبرسانی وزارت نیرو با اشاره به بهره‌برداری از این طرح‌ها تا پایان سال جاری بیان کرد: برای اتمام فاز نخست جهاد آبرسانی در استان بوشهر ۸۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار تا پایان سال هزینه می‌شود.

وی هدف اصلی از این طرح را پایداری آب شرب روستاهای دارای تنش آبی عنوان کرد و ادامه داد: در فاز دوم نیز ۱۰۰ روستای دیگر تحت پوشش طرح جهاد آبرسانی قرار می‎‌گیرند

جعفر زاده از نوسازی شبکه انتقال، ایستگاه پمپاژ و مجتمع‌های آبرسانی به عنوان مهمترین اقدامات در این طرح اشاره کرد و افزود: اتمام تنش آبی در روستاها تا پایان دولت سیزدهم با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: در استان بوشهر شرکت آب و فاضلاب، قرارگاه امام حسن (ع) و مجموعه نیروی دریایی سپاه به عنوان دستگاه‌های مشارکت کننده در طرح تعامل و همکاری بسیار خوبی دارند که این رویه نویدبخش شتاب دهی به پروژه‌های جهاد آبرسانی استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر