پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۱۷۷
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: مسئول اداره خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نشست مدیران و کارشناسان ادارات سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت کلان منطقه ۵ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمود عبدالهی عصر چهارشنبه در این نشست اظهار داشت: هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان خیرین سلامت دانشگاه‌ها می‌تواند باعث هم‌افزایی و رشد بهتر این دانشگاه‌ها در جذب بهتر و بیشتر خیرین سلامت شود.

استفاده از توان و ظرفیت دانشگاه‌های دیگر در راستای توسعه سلامت

وی بابیان اینکه تعامل مؤثر و همه‌جانبه ادارات خیرین به شناخت بهتر و بهینه فضاهای جدید همکاری بین بخشی می‌انجامد تصریح کرد: استفاده از توان و ظرفیت دانشگاه‌های دیگر در راستای توسعه سلامت بسیار مؤثر خواهد بود

حجت‌الاسلام عبدالهی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در راستای اهداف سلامت‌محور خود سعی در تعامل و ارتباط مؤثر با سایر دانشگاه‌های جنوب کشور مخصوصاً شهر شیراز که یکی از قطب‌های مهم درمانی کشور است داشته و در این زمینه توانسته بیمارانی که نیاز به ادامه درمان در سایر نقاط کشور داشته‌اند رو با همکاری و ارتباط از سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت دانشگاه کلان منطقه جنوب کشور و سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی را به‌صورت ساماندهی شده اعزام و به درمان بهتر آن‌ها کمک می‌کند.

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: مطالبات و خواسته باید با زبان علمی درخواست شود و در صورت رعایت قوانین مطالبه سرعت پذیرش و تصویب مضاعف خواهد شد.

دکتر عیسی صفوی اظهار داشت: جایگاه خیرین و سمن‌های سلامت فقط، دادنی نیست، بلکه گرفتنی است و با فعالیت‌های علمی این جایگاه حاصل می‌شود.

اجلاس مدیران و کارشناسان حوزه خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد کلان منطقه ۵ هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان ادارات سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت کلان منطقه ۵ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

کلان منطقه ۵ کشور شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، بوشهر، بندرعباس، یاسوج، لارستان، گراش، جهرم، فسا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر