پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۲۴۹
پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت:با تصویب و ابلاغ هیئت دولت، فضاهای مراکز تربیت معلم به دانشگاه فرهنگیان برمی‌گردد که نقش مهمی در حل بخشی از مشکلات این دانشگاه دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رضا مراد صحرایی عصر پنج شنبه در نشست مسئولان دانشگاه فرهنگیان با استاندار بوشهر با بیان اینکه حمایت ویژه از دانشگاه فرهنگیان یک ضرورت است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده اعضا هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تقویت می‌شود و به ۵۰ نفر افزایش می‌یابد.

وی از تحویل فضاهای مراکز تربیت معلم گذشته به دانشگاه فرهنگیان خبر داد و بیان کرد: با تصویب و ابلاغ هیئت دولت، فضاهای مراکز تربیت معلم به دانشگاه فرهنگیان برمی‌گردد که نقش مهمی در حل بخشی از مشکلات این دانشگاه دارد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به افزایش اعتبارات این دانشگاه بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی دانشگاه فرهنگیان بوشهر از ۷ میلیارد تومان در سال جاری به ۱۰ میلیارد تومان در سال آینده افزایش می‌یابد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور از واگذاری آموزش ضمن خدمت کارکنان وزارت آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: ۹۴۰ هزار معلم، کارمند و مدیر هر کدام سالانه ۲۰۰ ساعت در این دانشگاه آموزش می‌بینند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر