پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۶۴۹
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی با وجود همه کمبودها همانند سربازان وطن در مسیر دفاع از ارزش ها و آرمان ها و کسب افتخار و قهرمانی هستند و بدون تردید در ادامه نیز برای کسب عنوان‌های ارزشمند بین المللی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

به گزارش فکرشهر، امیر حسین محتشم روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: حضور این بازیکنان در تشییع شهدای خوشنام در بوشهر نشان داد که همواره در مسیر دفاع از ارزش ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی از دورافتاده ترین نقاط کشور هستند که طعم فقر را چشیده و لمس کردند و با تحمل سختی و مشقت‌های فراوان خود را به تیم ملی رساندند.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: این بازیکنان نیازمند حمایت ویژه هستند زیرا در مقایسه با سایر رشته‌‎ها در دریافت پاداش و حقوق در وضعیت برابر قرار ندارند.

وی بیان کرد: بدون تردید با توجه به افتخارآفرینی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی بدون تردید باید یکی از پنج ستاره‌‎های فدراسیون فوتبال را مدیون این رشته افتخار آفرین باشیم.

محتشم افزود: آخرین افتخارآفرینی تاریخی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره ای و با درخشش برابر برزیل رقم خورد که عملکرد بازیکنان در این بازی حساس بی سابقه بود.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: یکی از مشخصه‌های بازیکنان اعتراض نکردن و سربه زیر بودن است و همواره بدون کمترین امکانات و چشم داشت مایه اعتبار و حیثیت تیم ملی فوتبال ساحلی شدند.

محتشم اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی تلاش می‌کند در مسابقات تایلند که فروردین سال آینده برگزار می شود، پس از چهار سال با کسب عنوان قهرمانی مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر