پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۷۰۶
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی جزیره خارگ اقدامات پیشگیرانه در مقابله با شیوع بیماری‌ها انجام شود.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دشتی زاده عصر چهارشنبه در بازدید از مرکز جامع سلامت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جزیره خارگ به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و دسترسی پذیری کمتر نسبت به سایر نقاط از اهمیت بالایی در حوزه بهداشت و درمان برخوردار است.

وی افزود: پیشگیری از بیماری و اطلاع رسانی عمومی در خصوص خدمات بهداشتی و درمانی می‌تواند ضمن کاهش هزینه‌ها سطح آگاهی مردم را در خصوص بهداشت عمومی ارتقا دهد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: سلامت پیش شرطی برای داشتن جامعه پویا و شاداب است و اگر بهداشت در جامعه وجود داشته باشد سلامت نیز برقرار خواهد بود.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: خوشبختانه مرکز جامع سلام، خارگ اقدامات ارزنده و مؤثری در حوزه بهداشت و درمان اهالی شریف جزیره خارگ انجام داده و این امر باعث افزایش رضایت مردم از خدمات مراکز درمانی و بهداشتی شده است.

بخشدار ویژه خارگ گفت: سازمان جهانی بهداشت به‌تازگی هشدار داده کاهش رعایت مراقبت‌های بهداشتی میان مردم جهان، خیز دوباره‌ای از ویروس کرونا را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: از همین رو به دلیل تردد و ایاب و ذهاب بالا به جزیره خارگ اقدامات پیشگیرانه در این زمینه با حساسیت‌های بالا صورت بپذیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر