پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۰۷۱
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۰

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بوشهر از اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محسن پاپری ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر از اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد و گفت: با تزریق این اعتبارات در دهه فجر سه پروژه درمانی تکمیل و بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بوشهر افزود: این پروژه‌ها شامل بخش‌های آی سی یو، ان آی سی یو و اعصاب روان می‌باشد که تکمیل آن از مطالبات چندین ساله مردم و مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده است.

وی افزود: برای تکمیل سالن ورزشی روستای کلل نیز یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده می‌شود که با تزریق آن این پروژه تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد و برای تکمیل سالن ورزشی چاوشی نیز اعتبارات مورد نیاز اختصاص داده می‌شود تا پایان سال به اتمام برسد.

پاپری با بیان اینکه نظارت بر پروژه‌ها در سطح استان افزایش می‌یابد، یادآور شد: علی رغم تخصیص اعتبار مورد نیاز برای پروژه سالن اجتماعات شبکه بهداشت ولی پیشرفت پروژه مطلوب نیست.

وی خاطر نشان کرد: برای تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر نیز یک میلیارد تومان تخصیص داده می‌شود تا این پروژه نیز در دهه فجر به بهره برداری برسد.

پاپری تصریح کرد: برای تعریض جاده روستای چهله به کلل نیز ۵۰۰ میلیون تخصیص داده می‌شود تا عملیات اجرایی این پروژه هر چه زودتر شروع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر