پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه برازجان:
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: کارخانه سیمان دشتستان یکی از مجموعه های مهم و تاثیرگذار اقتصادی کشور است که در تولید و بهره وری کمک شایانی می کند...
کد خبر: ۱۳۱۱
سه‌شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: امروزهجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی به طور گسترده به جامعه وارد و باعث تزلزل بنیان خانواده ها می شود که مسائل اقتصادی نباید ما را از این امر مهم غافل کند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح روز سه شنبه در همایش نقش ائمه جمعه در تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در محل شرکت سیمان دشتستان به بیان شعار سال جدید توسط مقام معظم رهبری و ابعاد آن پرداخت. 

وی افزود: اقتصاد و فرهنگ در جامعه لازم و ملزوم هم هستند و نظام و انقلاب ما فرهنگی است و باید به موضوع فرهنگی توجه ویژه کرد.

امام جمعه برازجان اضافه کرد: باید در مقابل ناتوی فرهنگی دشمن برنامه منسجم و کارساز داشته باشیم.

مصلح گفت: شهرستان دشتستان در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و مذهبی دارای قابلیت های بسیار بالایی است که نیاز به توجه ویژه دارد.

وی ادامه داد: تقویت و حمایت صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان باعث اشتغال زایی بسیار خوبی خواهد شد.

امام جمعه برازجان اظهار کرد: یکی از مجموعه های مهم و تاثیرگذار اقتصادی و تولیدی در سطح کشور کارخانه سیمان دشتستان است که در تولید و بهره وری به کمک کمک شایانی می کند و همواره پیشتاز است. 

مصلح، بر تقویت شهرک های صنعتی، زیرساخت های حوزه آبخیزداری و کشاورزی، تسریع در راه اندازی سد دالکی، پتروشیمی برازجان، تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه به زیرساخت های فرهنگی، مصلاها و مساجد، حوزه های علمیه و مجموعه های فرهنگی و مذهبی شهرستان تاکید کرد.

فرماندار دشتستان گفت: با توجه به این که سال جاری مزین شده به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط رهبر معظم انقلاب، کوشش خواهیم کرد با همکاری و حمایت ائمه جمعه منویات رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید را در شهرستان اجرایی کنیم.

ارسلان زارع افزود: امروز با حمایت و پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب شاهد تعامل خوب روحانیت و ائمه جمعه برای تعالی کشور هستیم و باعث شده دولت نیز با اعتماد به نفس بیشتر همه انتظارات مردم را در مسیر خودش هدف گذاری واجرایی کند.

وی بیان کرد: توجه به فرهنگ و ایجاد زیرساخت های فرهنگی و مذهبی در جامعه و برطرف کردن معضلات و مشکلات خرما از برنامه های مهم مسوولان شهرستان است. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر