پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۱۸۵
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: علاوه بر برنامه محوری سالگرد شهید سلیمانی توسط سپاه ناحیه گناوه، برنامه های متعددی به این مناسبت در سراسر شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ شهسوار حاجی پور بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فردی ولایت فهم، ولایت محور، ولایت باور و ولایتمدار بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه افزود: شهید سلیمانی فرماندهی بی بدیل، شجاع و با تدبیر بود و دارای شخصیتی با اخلاص به تمام معنا بودند.

وی گفت: دشمنان به خیال خام خود می‌خواستند که با به شهادت رساندن شهید سلیمانی، این شهید والامقام را از میان بردارد اما نمی‌دانست که با شهادت این فرمانده دلیر یک قاسم سلیمانی به میلیون‌ها شهید سلیمانی تبدیل شد.

سرهنگ حاجی پور بیان کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی، این فرمانده نیروی قدس سپاه به رئیس مکتب سلیمانی تبدیل شد که ما امروز شاهد اتفاقاتی در پیروی از این مکتب در جهان هستیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های سومین سالگرد شهید سردار سلیمانی در شهرستان گناوه گفت: سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه برنامه محوری بزرگداشت سومین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی را در روز جمعه با حضور مسئولان و مردم برگزار خواهد کرد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با تقدیر از همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی و ادارات شهرستان در برگزاری برنامه‌های سپاه ناحیه گناوه بیان کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه نیز نشست‌های هماهنگی برگزار می‌شود تا با همکاری همه دستگاه‌ها برنامه در خورشان سردار اجرا شود.

وی گفت: علاوه بر برگزاری این برنامه ویژه برنامه‌های مختلفی نیز در سراسر شهرستان گناوه و در پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد، هیئت‌های مذهبی تدارک دیده شده است که در این ایام با حضور مردم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر