پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: طرحی به عنوان (اکرام ایتام) با کمک و همکاری پرسنل شبکه بهداشت و درمان ، اجرایی می شود که هزینه دویست کودکان یتیم را تحت پوشش خود قرار میدهند .\n\n مَنْ عَالَ يَتِيماً حَتَّى يَسْتَغْنِيَ عَنْهُ أَوْجَبَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ لَهُ بِذَلِكَ الْجَنَّةَ كَمَا أَوْجَبَ لِأَكْلِ مَالِ الْيَتِيمِ النَّارَ.\n\n((هر كس يتيمى را سرپرستى كند تا آن كه بى نياز گردد، خداوند به سبب اين كار بهشت را بر او واجب سازد، همچنان كه آتش دوزخ را بر خورنده مال يتيم واجب ساخته است.))
کد خبر: ۱۳۱۲۳
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: طرحی به عنوان (اکرام ایتام) با کمک و همکاری پرسنل شبکه بهداشت و درمان ، اجرایی می شود که هزینه دویست کودکان یتیم را تحت پوشش خود قرار میدهند .

\n\n

 مَنْ عَالَ يَتِيماً حَتَّى يَسْتَغْنِيَ عَنْهُ أَوْجَبَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ لَهُ بِذَلِكَ الْجَنَّةَ كَمَا أَوْجَبَ لِأَكْلِ مَالِ الْيَتِيمِ النَّارَ.

\n\n

((هر كس يتيمى را سرپرستى كند تا آن كه بى نياز گردد، خداوند به سبب اين كار بهشت را بر او واجب سازد، همچنان كه آتش دوزخ را بر خورنده مال يتيم واجب ساخته است.))

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، در ادامه نوشت: به اطلاع همکاران مومن شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان میرساند که طرح اکرام ایتام با همیاری شما عزیزان در حال انجام می باشد که حراست و حسابداری شبکه در اجرایی شدن آن نیز همکاری دارند.
\nحراست شبکه بهداشت دشتستان آقای جلال بجلی در این باره گفت : تاکنون پرسنل شبکه بهداشت و درمان دشتستان در ستاد شبکه حدود هشتصد هزار تومان را متقبل شده اند که ماهیانه توسط حسابداری از حساب آنها کسر و به حساب جداگانه ای به بنام ایتام واریز و توسط کمیته امداد امام خمینی شهر برازجان صرف هزینه ایتام می گردد.
\nایشان همچنین گفت بر اساس برآورد کمیته امداد امام خمینی هزینه هر فرد پنجاه هزار تومان می باشد،که ما امیدواریم با مساعدت وحس نوع دوستی که در همکارانمان در مراکز بهداشتی و درمانی وبیمارستان، سراغ داریم ، می توانند مبالغی از دو هزار تومان تا پنجاه هزار تومان ، در فرم مخصوصی که به همین جهت طراحی شده  انتخاب نمایند . 

\n\n

ایشان اظهار امیدواری کرد با مشارکت فعال  و خداپسندانه پرسنل شبکه بهداشت ودرمان در این امر خیر  بتوانیم  حدود دویست نفر یتیم را تحت پوشش خود قرار دهیم  تا ذخیره آخرت ما گردد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر