پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تشریح کرد:
فکرشهر: کشکولی در ادامه خواستار رعایت کامل قوانین رانندگی توسط رانندگان شد و افزود: استفاده از کلاه ایمنی برای رانندگان و راکبان موتورسیکلت می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش جراحات و تلفات داشته باشد...
کد خبر: ۱۳۱۴۲
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: تصادفات چهار روز تعطیلی استان بوشهر، دو کشته و ۳۵ مجروح در پی داشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت تصادفات رانندگی در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: رانندگان با رعایت قوانین رانندگی می‌توانند نقش بسیار مهمی در کاهش تصادفات داشته باشند.

\n\n

وی با اشاره به کاهش تصادفات فوتی در استان، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان تصادفات فوتی در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۹ درصد کاهش یافته است.

\n\n

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر ادامه داد: در تصادفات چهار روز تعطیلات آخر ماه مبارک رمضان و عید فطر، ۲۰ مورد تصادف داشتیم که ۳۵ نفر مجروح شدند و دو فقره نیز تصادف فوتی در استان داشتیم.

\n\n

وی با اشاره به آغاز دور دوم طرح نظارت‌های تابستانی، بیان کرد: این طرح از ۲۴ تیرماه آغاز شده است و تا چهارم مهرماه ادامه خواهد داشت.

\n\n

به نوشته ی مهر، کشکولی در ادامه خواستار رعایت کامل قوانین رانندگی توسط رانندگان شد و افزود: استفاده از کلاه ایمنی برای رانندگان و راکبان موتورسیکلت می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش جراحات و تلفات داشته باشد.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم بستن کمربند ایمنی توسط همه رانندگان و سرنشینان خودروها، گفت: سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و عدم حرکت بین خطوط از عوامل حادثه‌ساز هستند که از رانندگان می‌خواهیم این موارد را رعایت کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر