چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۵۳۰
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: دشمنان ایران اسلامی از فرهنگ ملی مردم و فرهنگ اسلامی خوف دارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت اسلام محمود کارگر در خطبه‌های این هفته آبدان ضمن تبریک میلاد سراسر نور حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: امروز میلاد امام راحل (ره) است؛ شخصیتی عظیم و بزرگ که با انسان سازی توانست انقلابی را در عرصه بین المللی ایجاد کند و چراغ دنیا به تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی مبدل کند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی هرچه دارد مرهون توسل حضرت زهرا (س) و تاسی به سیره عملی آن بانوی گرامی است.

امام جمعه آبدان خاطر نشان کرد: امام راحل (ره) بر همین مبنا و بر مبنای سبک زندگی فاطمی در برابر ابر قدرت‌های پوشالی مقاومت کردند و محبت فاطمی دل‌های مردم ایران اسلامی را به عمل کردن به فرامین فاطمی به عنوان یکی از هنرهای امام راحل (ره) نگاه کنیم.

وی با اشاره به برنامه دشمنان برای تجزیه ایران خاطر نشان کرد: دشمنان برنامه تجزیه ایران را در سر می‌پرورانند و حتی برای حذف نام و تاریخ این منطقه جغرافیایی تلاش می‌کنند.

کارگر ادامه داد: دشمنان می‌خواهند نام فرهنگ و ملیت ایرانی نباشد.

امام جمعه آبدان بیان داشت: دشمن از یک طرف در حوزه فرهنگ و هویت ملی ایرانیان در حال تلاش است آداب و سنت‌های ایرانی را مورد هجمه قرار می‌دهند و از طرف دیگر به دنبال حذف المان‌های اعتقادی و حوزه فکری و اندیشه اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان اهانت به قرآن و حتی آتش زدن قرآن کریم و اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) را انجام می‌دهند و حتی امروزه نسبت به جایگاه مقدس ولایت و مرجعیت شیعه اهانت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر