پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: وظیفه همه ما در مقابل تهاجم فرهنگی دفاع مقدس فرهنگی است که باید با عزم ملی و مدیریتی جهادی، دفاع مقدس فرهنگی انجام دهیم .به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه شنبه در نشست با طلاب خواهر بوشهر اظهارداشت: تهاجم فرهنگی بسیار خطرناک‌تر از تهاجم نظامی است زیرا  که تهاجم نظامی ممکن است تنها یک نفر کشته شود ولی در تهاجم فرهنگی ممکن است کل جامعه گمراه شود.وی افزود: خواهران یکی از مهمترین اقشار جامعه هستند وهدف قرار دادن نسل جوان به ویژه خواهران یکی از ویژگیهای تهاجم فرهنگی است.
کد خبر: ۱۳۲۸
سه‌شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: وظیفه همه ما در مقابل تهاجم فرهنگی دفاع مقدس فرهنگی است که باید با عزم ملی و مدیریتی جهادی، دفاع مقدس فرهنگی انجام دهیم .
به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه شنبه در نشست با طلاب خواهر بوشهر اظهارداشت: تهاجم فرهنگی بسیار خطرناک‌تر از تهاجم نظامی است زیرا  که تهاجم نظامی ممکن است تنها یک نفر کشته شود ولی در تهاجم فرهنگی ممکن است کل جامعه گمراه شود.

وی افزود: خواهران یکی از مهمترین اقشار جامعه هستند وهدف قرار دادن نسل جوان به ویژه خواهران یکی از ویژگیهای تهاجم فرهنگی است.

وی تدریجی بودن وپنهان بودن را از دیگر ویژگیهای تهاجم فرهنگی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تهاجم فرهنگی شخص، هویت و شخصیت فرد و هم محیط پیرامونی جامعه را هدف قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه هم اینک در اوج تهاجم فرهنگی جهان سلطه قرار داریم، افزود: در شرایط کنونی در طول تاریخ هیچ‌گاه تهاجم فرهنگی به این اندازه از لحاظ جمعیتی، تکنولوژی و برنامه ریزی، گسترده نبوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: مشاورین و مبلغین مدارس گروهی هستند که باید از خواهران به عنوان یکی از ظرفیت‌های بزرگ جامعه اسلامی، حفاظت و حراست کنند.

وی همچنین از خواهران مشاور خواست بر دانش اسلامی و مشاوره خود بیفزایند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر