پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس هیئات مذهبی شهرستان بوشهر خبر داد:
کد خبر: ۱۳۳۰۵۰
پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر از پخت و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری به نیت ۷۲ شهید کربلا در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، سیدناصر فاطمی چهارشنبه ۳ اسفند ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: به مناسبت ولادت سرداران کربلا، ۷۲ دیگ غذای نذری به نیت ۷۲ شهید کربلا در شهرستان بوشهر پخت و توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت فردا پنج‌شنبه ۴ اسفند ساعت ۱۹ جشنی همراه با سخنرانی، مولودی‌خوانی، گروه سرود و برنامه‌های شاد و متنوع در ابتدای محله تنگک اول به همت هیئت جان‌نثاران کربلا و شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر در این ایام پرداخت.

وی از مشارکت ۲۳۰ هیئت مذهبی در برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا خبر داد و سخنرانی، مولودی‌خوانی، گروه سرود، ایستگاه صلواتی، مسابقه فرهنگی و مذهبی و اهدای جوایز، برنامه‌های ویژه کودکان در ایستگاه فرهنگی کودک، نورافشانی، چراغانی و آذین‌بندی محلات و برنامه‌های شاد و متنوع را از برنامه‌های هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر