پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۰۸۵
شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر می‌گوید: تفاهم‌نامه‌های سفر نخست رئیس جمهور به استان بیش از ۷ هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محسن پاپری در گفتگو با خبرنگار ما افزود: سفر نخست رئیس جمهور که ۱۶ مهر ۱۴۰۰ انجام گرفت ۹۳ تفاهم‌نامه به ارزش ۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان در پی داشت.
 
به گفته وی، با توجه به اینکه در مصوب‌های سفر به بخشی از مسائل مربوط به طرح‌ها پرداخته نشده بود، شهریور امسال متمِمی با ۱۷ تفاهم‌نامه به ارزش ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به تفاهم‌نامه‌های سفر افزوده شد و در مجموع اعتبارات سفر نخست هیات دولت به استان، به بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر ادامه داد: بخشی از تفاهم‌نامه‌ها اجرا شده و برخی نیز در دست اجرا است. همچنین تا کنون ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات اختصاص یافته که تا پایان سال این میزان افزایش می‌یابد، زیرا تخصیص‌های جدید در حال ابلاغ است.
 
پاپری به دو تفاهم‌نامه سفر نخست هیات دولت به استان اشاره کرد و افزود: برای ادامه ساخت راه آهن بوشهر- شیراز، قرار شد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار از محل تهاتر نفت اختصاص یابد که سازوکار آن در حال انجام است.
 
او گفت: یکی دیگر از تفاهم‌نامه‌های سفر مهر ۱۴۰۰ هیات دولت، اختصاص ۷۵۰ میلیون دلار برای نوسازی ناوگان دریایی بود که این مبلغ از صندوق توسعه ملی اختصاص یافته، بانک عامل هم مشخص شده و کار در حال انجام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر