پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۱۰۶
شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: همزمان با ولادت امام حسین علیه‌السلام و حضرت ابوالفضل علیه‌السلام بانوان جانباز و پاسدار استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر بعد از ظهر شنبه در این مراسم با اشاره به دلاوری بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: این بانوان جلوه‌هایی از ایثار و الگوی مقاومت هستند.

نعمت‌الله غلامپور با بیان اینکه سپاه و بسیج در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، اقتصادی و سیاسی حضوری فعال دارند گفت: استان بوشهر دارای ۲۵ زن شهیده و ۴۴ بانوی جانباز است که نشان از جایگاه بانوان در حوزه ایثارگری است.

وی در این مراسم با تبریک ایام ماه شعبان و تبریک روز جانباز و پاسدار نقش مهم نیروی مقتدر سپاه را در همه عرصه‌ها را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها که نیاز انقلاب و نظام اسلامی باشد نقش آفرینی می‌کند که در ۴۴ سال گذشته این مهم آشکار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر سپاه را عزت و افتخار ملت ایران دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران است و اکنون در اوج اقتدار قرار دارد.

بانوان جانباز و پاسدار استان بوشهر تجلیل شدند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز با یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های مخلصانه شهدا و جانبازان، از صبر و ایثار آنان و خانواده‌هایشان قدردانی کرد.

رقیه زنگنه‌نژاد افزود: در این نشست به مناسبت ولادت حضرت امام حسین علیه‌السلام و ابوالفضل علیه‌السلام از بانوان پاسدار و جانباز استان بوشهر تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر