پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۱۷۲
يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا دوشنبه برای برخی از نقاط این استان افزایش پوشش ابر، وقوع بارش‌های پراکنده باران همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارکرد: همچنین در این مدت با افزایش سرعت وزش باد روی دریا، خلیج فارس در برخی ساعت‌ها مواج و متلاطم پیش‌بینی می شود.

وی بیان کرد: از روز سه شنبه با تغییر جهت جریانات به‌ سمت شمالی و تداوم وزش آن تا روز چهارشنبه، خلیج فارس به‌ نسبت مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ‌ابری تا ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و طی صبحگاه مه آلود پیش‌بینی می شود.

مساعدی عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا و در سواحل طی ساعت‌هایی ۱۴ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در این مدت ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و در برخی ساعت‌ها ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۲۵، مد دریا ساعت ۱۲:۲۰ و جزر دوم ساعت ۲۰:۲۰ خواهد بود.

وی یادآورشد: در ۲۴ ساعت گذشته جم با ۱۱ و عسلویه با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند و در چند روز پایانی هفته نیز دما در استان به تدریج روند افزایشی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر