پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۴۱۴
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس جمهور ۲ هزار و ۲۳۲ واحد شهری و روستایی نهضت ملی جهش تولید مسکن در این استان بهره برداری و عملیات اجرایی چهار هزارو ۷۰۰ واحد نیز آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر، سید محمود دستغیبی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از مجموع واحدهای مسکونی افتتاحی ۴۸۶ واحد در شهرها و یکهزار و ۷۴۶ واحد در روستاها احداث شده است.

وی اظهار کرد: واحدهای مسکن شهری در قالب نهضت ملی جهش تولید مسکن در چهار شهر خورموج، برازجان، کنگان و دیر با ارزش ۳۲۴ میلیارد تومان احداث و آماده بهره‌برداری است.

دستغیبی ادامه داد: همچنین یکهزار و ۷۴۶ واحد مسکن روستایی نیز با ارزش ۶۹۸ میلیارد تومان و با تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: علاوه براین در این سفر در راستای برنامه‌های تامین مسکن دولت خدمتگزار عملیات اجرایی چهار هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نیز در شهرهای مختلف این استان آغاز می‌شود.

دستغیبی، افتتاح یک و نیم میلیون مترمربع آسفالت‌ریزی در ۱۴۱ روستای استان بوشهر از سوی بنیاد مسکن را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر عنوان کرد.

رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در قالب دومین سفر استانی به استان بوشهر می‌آیند.

سفر استانی دور نخست رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر ۱۶ مهرماه سال گذشته انجام شد که در مجموع ۱۰۴ مصوبه با حدود هشت هزار میلیارد تومان اعتبار برای این استان ارمغان به همراه آورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر