چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۴۶۹
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: در حالی که درست سه ماه از آغاز مسمومیت‌های سریالی در مدارس دخترانه قم می‌گذرد و هنوز علت این پدیده اعلام نشده امروز مسمومیت ها به سایر نقاط کشور نیز رسید.

به گزارش «فکرشهر» از انتخاب، نخستین حادثه، نهم آذرماه امسال در هنرستان دولتی «نور» در قم رخ داد و به مسمومیت ۱۸ دانش‌آموز دختر منجر شد. از آن روز تا کنون، شبیه این حادثه در چند مدرسه دخترانه دیگر قم هم رخ داده اما امروز این حوادث به تهران رسید.

دانش‌آموزان مبتلا به این مسمومیت‌ها معمولا علائمی نظیر بی‌حالی، سوزش گلو و سرگیجه داشتند که تاکنون دلیلی قطعی برایشان اعلام نشده است.

بیشترین مسمومیت در مدارس دخترانه و مراکز آموزشی در روز جاری اتفاق افتاد. طبق اعلام منابع داخلی، امروز، دو مدرسه هاجر و سیزده آبان در تهرانسر، دبیرستان دخترانه عصمت واقع در منطقه پنج تهران، دبستان دخترانه‌ی یارجانی در نارمک تهران، دو دبیرستان دخترانه در تهرانپارس، مدرسه دخترانه جاجرودی در شرق تهران، ۷ مدرسه در اردبیل، دبیرستان‌ و دبستان دخترانه کرمانشاه، دو مدرسه دخترانه در فردیس، مدارس قم، دبیرستان دخترانه ۲۲ بهمن شاهین‌شهر و دانشجویان دختر در دانشگاه آزاداسلامی لرستان دچار مسمومیت شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر