پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت:شرایط لازم برای مسافران، گردشگران و کسانی که ساحل دلوار را برای تفریح و استراحت خود در روزهای تعطیل انتخاب می کنند بایدمهیا شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا ترکزاده در جلسه کمیسیون اجتماعی تنگستان افزود: مسیر دسترسی به ساحل دلوار با تعریض و عقب نشینی سایتهای پرورش میگو آماده شده است.\n\nوی اظهار کرد: در طول سال درمناسبتهای مختلف برنامه های فرهنگی و هنری برای گردشگران و مسافران در ساحل بخش دلوار اجرا شود.
کد خبر: ۱۳۳۴۸
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت:شرایط لازم برای مسافران، گردشگران و کسانی که ساحل دلوار را برای تفریح و استراحت خود در روزهای تعطیل انتخاب می کنند بایدمهیا شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا ترکزاده در جلسه کمیسیون اجتماعی تنگستان افزود: مسیر دسترسی به ساحل دلوار با تعریض و عقب نشینی سایتهای پرورش میگو آماده شده است.

\n\n

وی اظهار کرد: در طول سال درمناسبتهای مختلف برنامه های فرهنگی و هنری برای گردشگران و مسافران در ساحل بخش دلوار اجرا شود.

\n\n

فرماندارتنگستان گفت: در ایام تعطیل، نیروی انتظامی به همراه نیروی بسیج در سواحل دلوار مستقر شوند و پاکسازی محیط ساحل دلوار بعد از ایام تعطیل از سوی شهرداری با جدیت دنبال شود .

\n\n

ترک زاده افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، اداره تبلیغات اسلامی و دفترامام جمعه دلوار منشور اخلاقی برای گردشگران و مسافرانی که به ساحل دلوار مسافرات می کنند تدوین و در ساحل دلوار نصب شود که همه ملزم به رعایت این منشور اخلاقی باشند.

\n\n

وی گفت: با تلاش های صورت گرفته در طی چند ماه آینده پلاژ بانوان در ساحل دلوار احداث خواهد شد.

\n\n

امام جمعه دلوار نیز گفت: نیاز است فرهنگ سازی لازم برای مسافرانی که به ساحل دلوار مسافرت می کنند، انجام شود.

\n\n

حجت الاسلام علی زاهدوست ادامه داد: از فرصت ایجاد شده در ساحل دلوار برای تفریح و تفرج مسافران و گردشگران باید استفاده صحیح شود و خدای ناکرده این فرصت به ضد ارزشها تبدیل نشود.

\n\n

وی خواستار تفکیک محل شنای بانوان و آقایان در ساحل دلوار شد و اظهار داشت:در ایام تعطیل سال برنامه های فرهنگی و نماز جماعت در ساحل دلوار برگزار گردد و ضرورت دارد که نیروی انتظامی و بسیج حضوری فعال داشته باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر