چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۹۳۶
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: با ورود سامانه بارشی آسمان این استان از روز یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری بارانی است.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارکرد: فعالیت این سامانه همراه با رگبار، رعد و برق و در برخی از ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت سواحل و فراساحل استان نیز مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در برخی نقاط مه صبحگاهی و فردا در نیمه شمالی همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر و از عصر به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از امشب در فراساحل شمالی و مرکزی گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب در فراساحل شمالی و مرکزی طی ساعت‌هایی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۵۴، مد اول ساعت ۱۱:۱۲ ، جزر دوم ساعت ۱۸:۳۱ و مد دوم ساعت ۲۳:۵۴ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر