چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۱۵۷
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی، شرایط جوی این استان از روز جمعه هفته جاری تا اواسط هفته آینده ناپایدار است.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: زمان آغاز این ناپایداری روز جمعه و بیشتر به شکل وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه رگبار و رعد و برق، باد شدید و کاهش دما پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده وزش بادهای شمالی در سواحل و فراساحل استان، بخصوص مناطق مرکزی و جنوبی طی امروز و فردا است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت خلیج فارس با وزش بادهای شمالی مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی ۱۶ تا ۴۲ گاهی تا ۵۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۴۰، جزر اول ساعت ۰۴:۵۰ ، مد دوم ساعت ۱۳:۱۵ و جزر دوم ساعت ۲۲:۰۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر